هذه بضاعَتُنا

هذه بضاعَتُنا

همدم الملوک هستم

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۲ ب.ظ
خب درباره خودم چی بنویسم؟

باید چیزی بنویسم که منحصر به فرد باشه! یه چیزی که هر کی راه گم کرد و گذرش به این وبلاگ متروک افتاد، همین جا مقیم بشه و بمونه. یه چیزی که ملت رو زمین گیر کنه. زبونم لال البته، اون زمین گیر که نه، منظورم وبلاگ گیر بود. ای بابا بی خیال زمین گیر و زمین ول شدن ملت! هر کی دلش خواست می‌خونه، هر کی هم نخواست خدا پشت و پناهش باشه.

و اما من کی ام؟

بهم میگن «همدم الملوک». همدم الملوک کسی نیست جز قطره‌ای ناچیز که افتاده تو یه اقیانوس، یا یه دریا. نه اونقدر بزرگم که به چشم بیام و نه شوکت و عظمتی دارم که براش چنین و چنان بنویسم و دریا را مرکب کنم و درخت‌ها را قلم. من همینی‌ام که هست. خیلی معمولی تر از یه آدم معمولی. گاهی خوبم، گاهی بد و گاهی بین این دو.

نظرات  (۴)

چه لقب جالبی:)

همدم الملوک هم خوبه.. دنبال شُدید
پاسخ:
ممنون 
۲۴ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۸ آقای میم
سلام

یه بار یه بنده خدایی نوشته بود که عادی، انقدر عادی که حتی اصرار به عادی بودن نداشت! 

تقریبا همین برداشت رو راجع به این متنتون داشتم
به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی