هذه بضاعَتُنا

هذه بضاعَتُنا

زندگینامه تون خیلی ارزش داره

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۳۴ ب.ظ
ما آدمها فکر میکنیم همیشه باید دانشمندا و نابغه ها باید از زندگیشون بنویسن و چاپش کنن. در صورتی که زندگی تک تک ما ارزش داره. یکی مثه من دوست داشتم مامانم اهل نوشتن بود از سیر تا پیاز زندگیش رو مینوشت و من میخوندمش. میفهمیدم چطور شب رو به روز رسونده و روز رو به شب. با اینکه فقط یه زن معمولیه. به خودم میگم من بنویسم و بمونه برای آینده بچه هام.

مگه میشه آدم یه عمر زندگی رو با همه تلخ و شیرینی هاش پشت سر بگذاره و حرفی برای زدن نداشته باشه. یه کار گر معمولی سراسر زندگیش رمز و رازه. سراسر تجربه است. سراسر فهم و شعوره. حداقل یه زندگی ساده و پاک داره که این روزا کم گیر میاد و گمشده امروز آدمی همین زندگی های معصومانه است با تمام ترش و شیرین هاش. حالا خدا کنه همت کنم مرتب و روزانه بنویسم.
۹۷/۱۰/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
همدم الملوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی